معاون بازرگانی شرکت دخانیات ایران مطرح کرد:
افزایش سهم از بازار شرکت دخانیات ایران
با تدابیر و اقدامات پیش بینی شده و مدیریت بهینه بازار، میزان فروش محصولات تولیدی شرکت دخانیات ایران با رشد 21 درصدی از نظر مقدار و 40 درصدی از نظر ارزش در چهار ماه اول سال 1404 نسبت به مدت مشابه سال گذشته گزارش شده است.
به گزارش توتونصنعت، وحید سپهر معاون بازرگانی شرکت دخانیات ایران در این خصوص گفت: از ابتدای سال جاری برنامه ریزی و تدابیر لازم برای بهینه کردن بازار فروش محصولات تولیدی با مساعدت و رهنمودهای مدیر عامل محترم شرکت انجام شد و در همین راستا تصمیمات مناسبی جهت رضایتمندی و جلب اعتماد دوباره عاملین و دست اندرکاران توزیع گرفته شد، که نتیجه آن رشد مناسب فروش چهار ماهه اول سال 1404 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است. سپهر با اشاره به توجه معاونت بازرگانی به شبکه توزیع مویرگی با هدف احیاء و تقویت سهم مصرف محصولات در بازار، از تدوین و ارائه طرح توسعهای شبکه توزیع مویرگی خبر داد و افزود: معاونت بازرگانی موضوع انواع مدلهای فروش از جمله طرح فروش مشارکتی با مکانیزم جدید را بررسی و دنبال میکند. وی ادامه داد: در سالهای گذشته مدیران وقت تعهداتی را در قبال عاملین فروش ایجاد کرده بودند و به دلایلی این تعهدات عملی نشده بود، از جمله این تعهدات تحویل سیگارت بهمن سوپر اسلیم آبی است که از سال 1402 باقی مانده بود که در راستای ایفای تعهدات و جلب اعتماد عاملین در این مدت به صورت تدریجی تحویل گردید. معاون بازرگانی بر تلاش آن معاونت برای ایجاد رضایتمندی و جلب اعتماد دوباره عاملین فروش با تدابیر و برنامههای اتخاذ شده تاکید و اذعان داشت: هدف شرکت دخانیات ایران دسترسی کلیه مشتریان به کالای دخانی استاندارد و با کیفیت در سراسر کشور است. لازم است یاد آوری کنم این افزایش فروش لزوما بمنزله افزایش در مصرف نیست و در اصل سهم بازار از دست رفته شرکت دخانیات ایران است که قبلا در اختیار رقبا و کالای قاچاق بود.